FINANCIACIÓN ALTERNATIVA

img

Las nuevas tecnologías avanzan a un ritmo elevado, arrastrando con ellas a numerosos campos, entre ellos el de las finanzas. Gracias a los avances tecnológicos y a las facilidades que aportan las nuevas formas de financiarse (crowdfunding, crowdlending, business angels, etc.), se han convertido en una constante del mundo financiero.

El crowdfunding es probablemente la más conocida de estas nuevas formas de financiarse, podría considerarse una especie de micromecenazgo. El interesado en recibir el dinero fija una cantidad con la cual podría abrir su negocio o llevarlo al siguiente nivel. Posteriormente un conjunto de inversores (desde profesionales en el sector financiero a personas simplemente interesadas en el proyecto) aportan el dinero hasta llegar a la cantidad fijada.

Por otra parte, surge el crowdlending, el cual consiste en la financiación de pequeños proyectos a través de una red colectiva, a cambio de un tipo de interés pactado. Su definición más clara y slogan usado para publicitarlo es “Préstamos sin pasar por la banca” y su desarrollo va ligado al avance de las empresas fintech.

Por último, estarían los business angel, los cuales, son inversores privados que invierten en empresas que consideran especialmente prometedoras, sobre todo empresas de alto contenido tecnológico.

Related Post

FINANCIACIÓN ALTERNATIVA

img

As novas tecnoloxías avanzan a un ritmo elevado, arrastrando con elas a numerosos campos, entre eles o das finanzas. Grazas aos avances tecnolóxicos e ás facilidades que achegan as novas formas de financiarse (crowdfunding, crowdlending, business angels, etc.), convertéronse nunha constante do mundo financeiro.

O crowdfunding é probablemente a máis coñecida destas novas formas de financiarse, podería considerarse unha especie de micromecenazgo. O interesado en recibir o diñeiro fixa unha cantidade coa cal podería abrir o seu negocio ou levalo ao seguinte nivel. Posteriormente un conxunto de investidores (desde profesionais no sector financeiro a persoas simplemente interesadas no proxecto) achegan o diñeiro ata chegar á cantidade fixada.

Por outra banda, xorde o crowdlending, o cal consiste no financiamento de pequenos proxectos a través dunha rede colectiva, a cambio dun tipo de interese pactado. A súa definición máis clara e slogan usado para publicitalo é ?Préstamos sen pasar pola banca? e o seu desenvolvemento vai ligado ao avance das empresas fintech.

Por último, estarían os business angel, os cales, son investidores privados que invisten en empresas que consideran especialmente prometedoras, sobre todo empresas de alto contido tecnolóxico.

Related Post