IGAPE RESPONDE

img

A Xunta de Galicia pon en marcha unha nova edición do programa Igape Responde para impulsar a actividade empresarial en Galicia. Trátase dun programa gratuíto de consultoría en liña e atención directa a consultas sobre xestión empresarial no que desde Arxon Estrategia prestamos o servizo de asesoramento financeiro.

O asesoramento do Igape Responde pódese solicitar no teléfono 900.815.151 e no correo electrónico igaperesponde@igape.es. Outra forma de presentar a solicitude é a través do formulario dispoñible na páxina web do programa, no seguinte enlace:

https://responde.igape.es/

 

Related Post

IGAPE RESPONDE

img

La Xunta de Galicia lanza una nueva edición del programa Igape Responde para impulsar la actividad empresarial en Galicia. Se trata de un programa de consultoría gratuita en línea y atención directa a consultas sobre gestión empresarial, en el que desde Arxon Estrategia prestamos el servicio de asesoramiento financiero.

El asesoramiento del Igape Responde puede solicitarse a través del teléfono 900.815.151 y del correo igaperesponde@igape.es. Otra forma de solicitarlo es a través del formulario disponible en la página web del programa, en el siguiente enlace:

https://responde.igape.es/

Related Post