LÁNZATE A EMPRENDER: CURSO PARA EMPRENDEDORES E EMPRESARIOS CON PROXECTOS DE RECENTE CREACIÓN

img

LÁNZATE A EMPRENDER: novo programa organizado por AJE CORUÑA e o CONCELLO DA CORUÑA.

Dirixido a emprendedores ou empresarios con proxectos de recente creación, co obxectivo de entender a importancia dun deseño estratéxico empresarial e coñecer as áreas da empresa que debe desenvolver todo emprendedor da man de 13 empresarios expertos en diferentes sectores.

ARXON ESTRATEXIA participa en «LÁNZATE A EMPRENDER» asesorando aos participantes na área estratéxica e desenvolvemento de negocio.

Esta formación realizarase os venres de 16.30 a 21.00 horas e os sábados de 09.00 a 13.30 horas nos meses de Novembro e Decembro no Viveiro de Empresas ?Accede Papagaio? (Rúa Hospital,19. A Coruña).

As persoas interesadas en participar, deben inscribirse chamando a AJE CORUÑA ao 981.91.56.35 ou escribindo a info@ajecoruna.com.

O programa é GRATUÍTO, xa que está bonificado ao 100% polo Concello dá Coruña.

Related Post

LÁNZATE A EMPRENDER: CURSO PARA EMPRENDEDORES Y EMPRESARIOS CON PROYECTOS DE RECIENTE CREACIÓN

img

LÁNZATE A EMPRENDER: nuevo programa organizado por AJE CORUÑA y el CONCELLO DA CORUÑA.

Dirigido a emprendedores o empresarios con proyectos de reciente creación, con el objetivo de entender la importancia de un diseño estratégico empresarial y conocer las áreas de la empresa que debe desenvolver todo emprendedor de la mano de 13 empresarios expertos en diferentes sectores.

ARXON ESTRATEGIA participa en «LÁNZATE A EMPRENDER» asesorando a los participantes en el área estratégica y desarrollo de negocio.

Esta formación se realizará los viernes de 16.30 a 21.00 horas y los sábados de 09.00 a 13.30 horas en los meses de Noviembre y Diciembre en el Vivero de Empresas “Accede Papagaio” (Rúa Hospital,19. A Coruña).

Las personas interesadas en participar, deben inscribirse llamando a AJE CORUÑA al 981.91.56.35 o escribiendo a info@ajecoruna.com.

El programa es GRATUÍTO, ya que está bonificado al 100% por el Concello da Coruña.

 

Related Post